امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

دقیقا یکی از میان خودمان!

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ

دلواری

ای کلام الله گفتار مرا شاهد باش من به تو سوگند یاد می کنم که اگر انگلیسیها بخواهند بوشهر را تصرف کنند و به خاک وطن من تجاوز کنند، در مقام مدافعه برآیم و تا آخرین قطره خون من بر زمین نریخته است، دست از جنگ و ستیز با آنان نکشم و اگر غیر از این رفتار کنم، در شمار منکرین و کافرین به تو باشم و خدا و رسول از من بیزار شوند

سوگندنامه رئیسعلی دلواری

***

رئیسعلی دلواری، متولد سال 1261، آزادیخواه و رهبر قیام جنوب (بوشهر) علیه نیروهای انگلیسی پس از چندین بار غلبه بر نیروهای غاصب، در 12 شهریور سال 1294 باتیر یک نفوذی غلامحسین تنگکی از پشت سربه شهادت رسید

برای زمین زدن این ملت همیشه پای یک نفوذی درمیان بوده است ؛ دقیقا یکی از میان خودمان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۲
امیراستادهاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">