امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

آئین نامه تحریر دفاتر قانونی (PDF)

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ق.ظ

 pdf

دانلود آئین نامه تحریر دفاتر قانونی(PDF)

🔰🔰🔰🔰🔰

دفاتر قانونی به دفاتر کل ، روزنامه و مشاغل گفته می شود که هر شرکت ، موسسه و یا سازمان که ملزم به پرداخت مالیات در حیطه کاری خود می باشد برای ثبت روند مالی شرکت می بایست از آن استفاده نماید تا پس از تکمیل آن به اداره مالیاتی تحویل داده شود.

چنانچه تحریر دفاتر مطابق با قوانین لازمه باشد ، محاسبه مالیات به صورت خود اظهاری صورت می گیرد ولی اگر در تحریر دفاتر ضوابط قانونی رعایت نشود، مالیات به صورت علی الراس در نظر گرفته می شود. لذا، تحریر دفاتر قانونی امری است مهم که می بایست به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

دانلود آئین نامه تحریردفاتر

👇👇👇👇👇

برای دانلودآئین نامه تحریر دفاتر قانونی اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۷
امیراستادهاشمی

نظرات  (۱۱)

۲۷ بهمن ۰۰ ، ۱۸:۳۹ پریسا شکاری

من حسابدار نیستم ولی چند سال هست دفتر نویسی میکنم 

من زمون درس ومدرسه هم ازمشق شب متنفربودم دفتر نویسی همون مشق شب حساب میشه

همقطاران عزیز موفق باشید

۱۲ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۲۳ اسماعیل سلطانیان

ولی به نظرمن مفیدترین کارتواین همه سال غیرحضوری کردن پلمپ دفاتربوده

۱۱ بهمن ۰۰ ، ۱۴:۳۹ درسا جراحی

کلا از دفتر نویسی خوشم میاد درسته که خیلی باید حواست جمع باشه که اشتباه نکی و ولی بازهم به نظر من از بقیه کارهای دیگه حسابداری شرین تره

۰۶ بهمن ۰۰ ، ۱۵:۰۶ ایران صابری

دفترنویسی واقعاکار مشکلی هستش البته من شنیدم که قدیم باخودنویس دفترنویسی میکردن خوب الان دیگه اجباری توش نیست چون من خودم باخودکار آبی می نویسم 

۰۵ بهمن ۰۰ ، ۱۳:۱۹ سودابه ابطحی

متشکرم کار راه اندازبود

به نظرم ازتحریر دفاتر هیچ کاری مهم تر نیستش چون دقت خیلی زیادی میخواد ودارایی هم اگه یه دفعه روش دست بزاره وایرادی توش پیدا کنه تودردسر می اندازتت

۲۹ دی ۰۰ ، ۰۹:۱۳ سوسن پروازی

MR.30

۲۷ دی ۰۰ ، ۱۳:۳۳ مهدیه شیروانی

عالی و درجه یک 

۲۷ دی ۰۰ ، ۱۲:۴۸ سمیرا حسینی

کارت درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">