امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

درصورت تقارن روزکاری با تعطیل رسمی چگونه عمل میشود

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ق.ظ

تعطیلات

🔴 در صورت تقارن روزکاری با روزهای تعطیل رسمی چگونه عمل میشود

🔰🔰🔰🔰🔰

ارجاع کار اضافه بر ساعات کار عادی ( 44 ساعت در هفته برای کارگران غیر نوبتکار و 176 ساعت در چهار هفته متوالی برای کارگران نوبت کار) اضافه کار بوده و نحوه محاسبه فوق العاده مربوط و دیگر شرایط آن تابع مقررات موضوع مواد 59 و60 قانون کار خواهد بود

بدیهی است در صورت تقارن هر یک از روزهای تعطیل رسمی با روزهای کار، به ازای هر روز تعطیل رسمی معادل یک ششم ساعات کار عادی هفتگی ( برای کارگران غیر نوبتی) و یک بیست و چهارم کار عادی در چهار هفته متوالی ( برای کارگران نوبتی) از ساعات عادی کار کارگر کسر و مازاد بر ساعات باقی مانده اضافه کار خواهد بود

ارجاع کار اضافه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۹
امیراستادهاشمی

نظرات  (۱)

سلام سلام خیلییییییی وبلاگ خوب و جذابی دااااااارید میخواستم ازتون تشکر کنم که خستگیتون دربره 

اگه امکان داره من یه سایتی رو میخوام معرفی کنم که شاید بدردتون بخوره چون خودم همیشه گوشیهامو ازاین سایت خرید میکنم و کلی از خدماتشون راضی بودم

https://mariatell.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">