مراحل ونحوه شکایت ازکارفرما
🌑مراحل ونحوه شکایت از کارفرما ؟
🔰🔰🔰🔰🔰
🌕در برخی از استان ها منجمله استان تهران ، کارگرانی که از کارفرمای خود شکایت دارند،
➕ ابتدا با در دست داشتن کارت ملی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کنند و احراز هویت می شوند
➕ سپس از سوی سامانه وزارت کار، یک نام کاربری و رمز به آنها داده می شود
➕ با این نام کاربری امکان ورود به سامانه ( از طریق اینترنت ) وجود دارد
➕ کارگران در سامانه وزارت کار می توانند بدون واسطه دادخواست خود را ثبت نموده و به اداره کار محل کار خود ارسال نمایند
➕ برای ورود به سامانه وزارت کار تنها نیاز به یک رایانه یا لپ تاپ یا تلفن همراه هوشمند دارید
✔ آنچه اهمیت دارد این است که کارگران باید بدانند که اگر در تنطیم متن دادخواست خود دقت نکنند ، آنچه در متن دادخواست خود ثبت خواهند کرد، می تواند بعدا تبعاتی برای آنها در بر داشته باشد . لذا اکیدا توصیه می شود از تکمیل فرم دادخواست در کافی نت ها و یا دفاتر پیشخوان، خودداری نموده و متن دادخواست را با اطلاع کامل از تبعات قانونی اظهاراتشان تکمیل نمایند