امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

من برات خنده های از ته دل آرزو میکنم

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۲۵ ب.ظ

شب آرزوها

من برات خنده های از ته دل آرزو میکنم
شادی عمیق
اما آرزوی بزرگم دوباره گرم شدن توست
آرزو میکنم زنده بودن و زندگی کردن ،دوباره برات باارزش بشه
آرزو میکنم نور اون سه حرف  قشنگ]عشق[همه لحظه هات رو روشن کنه
آرزو میکنم طعم خوشبختی ،به همه مزه های زندگیت غالب بشه
آرامش عمیق آرزو میکنم برات،بدون آشفتگی،بدون ترس
بهترین هارو برات، آرزو میکنم چون باور دارم لایق بهترین هایی

 امیر استادهاشمی 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳
امیراستادهاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">