امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

کمپین # (من _نمیخرم) "لطفا حمایت کنید"

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ

کمپین #(من نمیخرم) 

کمپینی در شبکه های اجتماعی به وجود آمده که طی آن مردم با هم متحد شده و به مدت ۱ ماه از خریدن بعضی از اقلام مانند طلا و خودرو و هر چیزی که گران شده است، خودداری می کنند.

کمپین گران نخریم

این کمپین توسط "علی کریمی" بازیکن تیم ملی به راه افتاده است و از مردم خواسته شده است تا این پست را در صفحات شخصی خود به اشتراک بگذارند تا مانند بقیه کشورها اقلامی که به ناحق گران شده‌اند، ارزان شوند.

همراه عزیز لطفا حمایت کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
امیراستادهاشمی

نظرات  (۱۱)

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
as though you relied on the video to make your point.
You obviously know what youre talking about, why waste your intelligence
on just posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening
to read?
۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۹ نگار آزما
حمایت می می کنم 
من _نمیخرم  ، توهم _نخر
حمایت می کنم 
در اینستاگرام باز نشرشد
حمایت می کنم 

۳۰ خرداد ۹۷ ، ۰۷:۲۸ محمد رادنیا
حمایت می کنم 
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۶ نازنین اکرمی
منم _ نمی خرم - توهم _ نخر 
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۱ مریم نادری
 # من _نمیخرم
همه باید حمایت کنیم 
من هم حمایت میکنم 

من _ نمی خرم  توهم _ نخر 

درصفحه اینستاگرام هم حمایت کردم 
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۱ رکسانا غفاری
# من هم _نمی خرم
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۷ حاجی بابایی
همه ماباید حمایت کنیم 
خودمون بابد جلوی گرونی بایستیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">