امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

دانمارکی ها دیگربیشترین مالیات راپرداخت نمی کنند

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ب.ظ


دانمارکی ها

دولت دانمارک بمنظور مقابله با کمبود نیروی کار در این کشور و تشویق مردم برای انجام کار بیشتر، مالیات را از دستمزدها کم می کند.

 

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از رویترز، کشور دانمارک بیشترین مالیات شخصی را در دنیا از مردم اخذ می کند. همچنین دولت دانمارک به دنبال کاهش مالیات بمنظور تشویق بیشتر مردم برای کار کردن است؛ ضمن اینکه با این اقدام،  روند روبه رشد اقتصادی خود را هم طولانی تر می کند.

 یکی از اهداف این کار، کاهش بحران کمبود نیروی کار در این کشور است و با برطرف شدن این معضل۵ دهم درصد به تولید ناخالص داخلی دانمارک کمک می شود. البته وزیر دارایی دانمارک هم در بیانیه ای اعلام کرد، میزان اخذ مالیات باید کمتر شود.

در همین حال دولت دانمارک قرار است به تدریج تا سال ۲۰۲۵ میلادی کاهش مالیات بر روی دستمزدها، خودروها، خدمات خانوار و مستمری ها را تا ۲۳ میلیارد کرون دانمارک در سال که معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است را در دستور کار خود قرار دهد.

همچنین بر پایه گزارش منتشر شده از سوی سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، دانمارکی ها بیشترین میزان پرداخت مالیات در جهان را به نسبت درصد تولید ناخالص داخلی خود پرداخت می کنند و در سال گذشته میلادی، نرخ خالص پرداخت مالیات کارگران دانمارکی ۳۶ درصد ثبت شده که این رقم برای کشورهای عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادی ۲۵.۵ درصد عنوان شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹
امیراستادهاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">