امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

۲۵ فرم وفایل کاربردی درقالب اکسل وورد

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ

لیست تنخواه

گزارشات جزء به جزء فاکتورهای تنخواه از مهمترین آیتم های کاربردی است که پس از لیست کردن آماده صدور سند حسابداری خواهد شد . این گزارش بصورت خام در جدول اکسل طراحی شده است و مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه صدور ضمانتنامه

در قراردادهای پیمانکاری معمولاً یک پیوست فنی وجود دارد که نحوه واگذاری ضمانتانامه ها به همراه توضیحات و نحوه واگذاری آنها ، قرار گرفته است ، نامه فوق در word تنظیم شده است .

تعهد نامه آموزشی

معمولاً در بسیاری از شرکتها کارمندانی هستند که ممکن است پذیرفته شده دانشگاه شوند و یا باشند ، در اینصورت شما باید از آنها تعهدنامه آموزشی اخذ نمایید ، نامه فوق در word تنظیم شده است .

درخواست بخشودگی جرائم مالیات بر ارزش افزوده

کاربرد این نامه معمولاً در پایان فروردین ماه و در زمان تمدید مهلت ارسال از ۱۵ ام به ۳۱ ام است که حتماً باید عطف به بخشنامه مورد نظر تنظیم شود .

فاکتور فروش قانونی

شما برای ارائه صورتحساب خود باید طبق نمونه  دستورالعمل ماده ۱۶۹ ق.م.م ، فاکتور فروش ارائه کنید ،  این فاکتور را بصورت خام و فرمول گذاری شده در اکسل تنظیم شده است .

فرم تسویه حساب کارگران و کارمندان

نوشته ای است که درآن با ذکر تمامی گزینه های تسویه حساب ، طبق قانون کار ، از کارگران ویا کارکنان امضا و اثر انگشت اخذ می شود .

فرم تکمیل مشخصات نیروی کار

در ابتدای ورود جذب نیروی در سازمان و یا شرکت خود شما برای تشکیل پرونده نیاز به فرم ثبت مشخصات نامبرده دارید ، فرم  فوق در word تنظیم شده است.

فرم درخواست مساعده حقوق

فرمی می باشد که شما مبلغ پرداختی به عنوان مساعده را با تاریخ و نام دریافت کننده به همراه امضاو اثر انگشت ، ثبت می کنید و پیوست سند حسابداری حقوق و دستمزد می کنید ، این لیست بصورت جدول در اکسل طراحی شده است

فیش حقوقی پرسنل

با توجه به نداشتن قابلیت همه نرم افزار ها به پرینت فیش حقوقی ، ونشان دادن نحوه محاسبه حقوق به کارمندان ، شما می توانید از این ابزار استفاده کنید ، این فیش در دو مدل ساده و پیشرفته در اکسل طراحی شده است .

قبض سوخت

معمولاً در بیشتر شرکتها ، برای ثبت میزان مصرف سوخت وسایط نقلیه از فرم های سوخت استفاده می شود ، فرم  فوق در word تنظیم شده است .

با توجه به نیاز همه شرکتها به نرم افزارحسابداری کامل و مجهز ، که معمولاً شما باید نحوه خرید و پشتیبانی را درقالب یک قرارداد داشته باشید ، قرارداد  فوق در wordd تنظیم شده است .

برگ درخواست مرخصی

این برگه به منزله مدرکی قانونی است که نشان دهنده این است که در صورت وقوع حادثه در خارج از شرکت برای فرد مورد نظر ، هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت نبوده ، همچنین مدرک مهم برای محاسبه میزان مرخصی فرد خواهد بود .

لیست فروش خدمات

این لیست شامل محاسبه  گزینه های مورد نظر در خدمات پیمانکاری می باشد که بصورت خام و فرمول گذاری شده در اکسل تنظیم شده است ، از مهمترین آیتم های این جدول ، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، پیش دریافت ، حسن انجام کار ، علی الحساب بیمه و مالیات می باشد و به شما کمک می کند به راحتی محاسبات را در سند حسابداری ثبت نمایید .

مجوز خروج کالا

این برگه ، تمامی مشخصات کنترلی مربوط که خروج از انبار ، تحویل دهنده ، تحویل گیرنده و مشخصات خودرو و مقصد را بصورت استاندارد در اختیار شما قرار می دهد ، فرم  فوق در word تنظیم شده است .

فرم درخواست برقراری بیمه بیکاری

این فرم شماره ۱ ، قانون کار است  که در این فرم شما چگونگی مکاتبه  اطلاعات و نحوه در خواست بیمه بیکاری  با اداره کار را در اختیار خواهید داشت . فرم  فوق در word تنظیم شده است .

برگه پرداخت وجه

یک فرم ساده کنترل خروج وجوه ویا اسناد پرداختنی شرکت شماست که طبق اصول اداره دارایی می باشد.  فرم  فوق در word تنظیم شده است .

فایل محاسبه حقوق 96

این لیست شامل محاسبه حقوق پرسنل بصورت تفکیکی 12ماه سال که امکان اضافه کردن پرسنل تغییر درنحوه فرمول محاسبه اضافه کاری وحقوق رادارد در اکسل طراحی شده است

مغایرت گیری بانکی           

امکان محاسبه ومغایرت گیری درحساب های بانکی که در اکسل طراحی شده است

***

25 فرم

دریافت
عنوان: 25 فرم و نامه وفایل کاربردی حسابداری در قالب اکسل و ورد
حجم: 411 کیلوبایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۷
امیراستادهاشمی

نظرات  (۱۱)

Hi there, after reading this remarkable paragraph i am
as well happy to share my know-how here with
friends.
Keep on writing, great job!
پاسخ:
Thank you, dear friend.

Currently it seems like Expression Engine is the top blogging platform out there
right now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
۲۷ دی ۰۰ ، ۱۲:۴۹ سروناز کاشمری

ممنونم برادر

۲۶ دی ۰۰ ، ۱۳:۵۷ میلاد بیگی

سپاس تو گوش است و چشم و زبان
کزین سه رسد نیک و بد بیگمان

تشکر وسپاس بیکران 

دقیقا این فایل ها لازمه هر حسابدار وکارمند اداری هستش

با تشکر از مدیر سایت از اینهمه زحمت 

۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۵ سید محمدرضا یداللهی
سلام عالی بود
اگه خواستید می تونید به عنوان نویسنده به وبسایت ما بیاید
مرسی لطف کردی
ممنونم فایل ها خیلی بکارم آمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">