امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

امیراستادهاشمی

هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن درروزگار آشفته امروز ،ارزشی است ماندگار...

رزومه کاری امیراستادهاشمی

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

بروشور3


رزومه کاری


rezomeh

دریافت
حجم: 429 کیلوبایت

rezomeh اسکن کنید.


Dafater

دریافت
حجم: 124 کیلوبایت

Dafater اسکن کنید.


hashemi

دریافت
حجم: 235 کیلوبایت

 hashemi اسکن کنید.


ostad hashemi

دریافت
حجم: 113 کیلوبایت

ostad hashemi اسکن کنید.

******************************************************************

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۱
امیراستادهاشمی

نظرات  (۳۱)

I wish success for you

"آرزومند موفقیت روزافزون برای شما"

عالیه هستی برادر

۲۹ دی ۰۰ ، ۰۹:۱۹ پدرام کرمانی

سلام لطفا نرم افزارحسابداری خوب به من معرفی کنید

باآرزوی موفقیت برای مدیر محترم سایت وهمه دنبال کنندگان عزیز

                                               عالیه علیپور 

پاسخ:
باتشکر وسپاس موفق باشید
۲۰ دی ۰۰ ، ۱۲:۴۵ فیروزه خان میرزا

درپناه حق موفق باشید

سلام از چه سایتی میشه روزمه ساخت؟

پاسخ:
سلام دوست عزیز:
بزودی چند نمونه رزومه کاری قابل ویرایش در سایت قرارداده خواهد شد.

It's great to be successful

۲۴ آذر ۰۰ ، ۰۹:۵۱ سونیا شاهسواری

درپناه حق همیشه سریلند باشید

پاسخ:
درود وسپاس بیکران

به گمان من انسان برای موفقیت در زندگانی باید بتواند در چهار زمینه استاد شود: مناسبات، تدارکات، نگرش و رهبری.

جان ماکسول

مالکیت آسمان را به نام کسانی نوشته‌اند که به زمین دل نبسته‌اند.همیشه چون امروز به سمت آسمان پیروزی و موفقیت گام بردار.

۱۲ مهر ۰۰ ، ۱۴:۱۲ لیداعباسی

توخودت نمره بیستی

موفق باشید وسرفراز 

حرفِ آخر..یک دعا، یک آرزو، یک خواسته…!

دوست دارَم خوب باشی، خوب باشد حالِ تو…!

طراحی رزومه کاری ،سوابق کاری عالیه 

موفق باشید

بسیار بسیار عالی ... باآرزوی موفقیت برای شما

سلام خداییش وبسایت خوبی داری بهت تبریک میگم!

ضمنا یه نکته ای بگم، من به تازگی فعالیتم رو داخل بیان شروع کردم خوشحال میشم که یه سری بزنی

۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۲۷ مجله اینترنتی چفچفک
رزومه خوب هست
عالی موفق باشید
موفق باشی
واقعا عالیه انشالله موفق باشی
واقعاً رزومه خوبیه

تو هستی من شدی، از آنی همه من

من نیست شدم در تو، ازآنم همه تو

۰۸ آذر ۹۷ ، ۱۱:۱۸ نگار جهانشاهی
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۹ نگار جهانشاهی
خیلی خوبه
رزومه کاری خوب وکاملی دارید 
"موفق باشی دوست من"
۱۳ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۲۸ گرافیک مستر
ممنون استاد
دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ، سپاس
خوب بود
سلام آقای هاشمی سلامتیان هستم 
جهت رسیدگی به امورمالی دفترم 
نیازمند کمکتون هستم شماره وآدرس دفتررو براتون تلگرام میکنم
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۳ رضائی منش
آقای هاشمی رضائی منش هستم 
شماره تماس خودم روبراتون ایمیل کردم 
لطفا تماس بگیرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">